Created by OnePlusYou

fredag 18 juni 2010

TuffTuffTåg

39 dagar kvar
8.53 tåget var i tid idag... Dock så var det drygt en timme försenat igår.
Just nu känner jag mig lite paranoid. Lite rädd för att jag ska glömma något hemma, till exempel biljetten hem från Västerås. Det är dumt att glömma den. Det är dumt att glömma något, man kan ju inte vända hem och hämta det. Funderar precis som Johanna (och i detta fallet är det jag och inte min mamma) på vad jag ska packa. Frågan är om jag kan ta med två kollegieblock eller om jag ska nöja mig med ett.. Och hur många pennor??? Bläck eller blyerts??? Stora problem ^^ Har även funderat på att ladda upp med ett stort lager godis. Dock så har de underbart godis i Tyskland också, men få saker slår svenskt godis :)
//Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar